Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
GPU akcelerace grafových algoritmů
Lorenc, David ; Andriushchenko, Roman (oponent) ; Češka, Milan (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budu zabývat akcelerací algoritmu BFS (Breadth-first search) na grafické kartě. Jedná se algoritmus určený k průchodu grafem do šířky. Vysvětlím základní techniky paralelizace rozdělené podle Flynnovy klasifikace. Dále se budu zabývat stávajícími metodami paralelizace BFS na GPU. Následně provedu strukturované experimenty všech přístupů na stejném datasetu, porovnám a zhodnotím výsledky. Pro někoho nového je velice těžké se zorientovat v té to oblasti, z důvodu rozsáhlosti, chtěl jsem vytvořit práci která provede programátora začínajícího s paralelizací na GPU a umožní mu tak snazší vhled do této problematiky. Dále jsem se zaměřil na strukturované testování jednotlivých přístupů z různých prací a zhodnotil je z důvodu přehledu výkonosti přístupů na jednom místě. Čtenář tedy může vidět, který z nich je nejvhodnější pro jeho potřebu. Srozumitelné vysvětlení teorie týkající se technik a problémů paralelizace, popis hardwarového a softwarového konceptu NVDIA Cuda. Představení možností reprezentace grafů v paměti a vysvětlení proč se používá reprezentace grafu za pomocí listu sousednosti. Popis jednotlivých přístupů a jejich testování, na základě výsledků zhodnocení efektivity přístupů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.